Shopping!

Publicerad 2009-02-08 21:57:02 i Bilder,

Idag så kom jag hem från Linnéa, sov hos henne inatt men hon och hennes mamma skulle upp tidigt och åka iväg på Agility med en av deras (tre) hundar. Kom hem och duschade och fixade mig, sedan åkte hela familjen först till Heron för mamma skulle klippa sig, sen till Elgiganten men vi gick in sen vände vi.. Haha.. Sen blev det en tur till Skärholmen Sveriges störsa Galleria ;) (tror jag)

Där shoppade jag:


Chinos köpta på Monki 50;-

  
Väska köpt på Indiska 99,50;-


Sen precis innan vi åkte hem var vi på Coop Forum, jag och lillasyster hittade en rolig grej. Check it out!

Lillasyster



Jag


På kvällen var hela familjen här inklusive mormor och morfar och åt middag och fikade. Det var trevligt och gott!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-02-09 20:25:38

snygga chinos, dom passade perfekt :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela