Staden Stockholm och hemflytt

Publicerad 2009-02-27 12:44:32 i Allmänt,

Idag är sista dagen hos mina kusiner, ska snart gå och fixa mig och packa ihop alla mina saker. Sen ska jag in till stan och träffa Michelle på en gång. Vi båda ska shoppa lite grann :) Trevligt tycker jag. Nu hoppas jag att våren ska börja komma på riktigt så jag får börja använda alla mina nya våriga kläder!
Det jag ska shoppa idag är nog strumpbyxor, foundation, mascara och en mjuk hög midjekjol :) Får se hur långt ekonomin räcker!

Sedan efter staden ska vi hem till Michelles pappa och äta middag för hon ska hämta lite grejer hon glömt och så ska jag få träffa Michelles underbara syskon!
SEN, ska jag hem och då ska jag träffa mamma och pappa för första gången sen i måndags. Haha skumt..



Lägger in en gammal bild så det inte ska bli så tråkiga inlägg hela tiden.. Men kameran är död och hade inte min laddare med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela