Stockholm and BB!!

Publicerad 2009-03-01 00:28:40 i Allmänt,

Ikväll var det Melodifestivalen, den såg jag med min älskade Stockholm (Tina). Det var trevligt. Ett mycket bra sällskap tycker jag. När vi sett alla bidrag förflyttade vi oss till mitt rum. Eftersom middagen blev sen fick jag äta den framför tvn i vardagsrummet. Vi är alltid lika knasiga och har alltid lika roligt. Mysigt. Vi poppade popcorn och tittade på Legally Blonde. Hihi den är såå bra!

Jag tyckte att Agnes och Sarah Dawn Finer var bäst i Melodifestivalen ikväll!


Tack för en trevlig kväll, hoppas de inte var allt för tråkigt att titta på Legally Blonde..
Btw, imorgon är det ditt hår som ska färgas och donas med det ska bli spännande!

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2009-03-01 01:04:51

haha terrible bild (vet inte ens om det heter så eftersom jag inte är bäst på engelska-språket).. det var hemskt kul att vara med dig och ska bli kul att ses idag igen :D det gick bra att se legally blond. Jag menar, värre filmer finns det :) puussss <3

Postat av: Natta

Publicerad 2009-03-01 15:40:49

Skitsnack Tina!.... jättesöt bild ju :)... får gärna visa en bild efter make-overn X)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela