Sydpoolen!

Publicerad 2009-02-06 18:53:18 i Allmänt,

Idag var det friluftsdag i skolan, det betydde bada på sydpoolen för mig och Sandra.. Det var, ja inte så jättekul. Vi åkte några gånger i rutschkanorna, var i vågorna en gång och i dom två stora poolerna och simmade lite.. Men vi blev sysslolös och gick och bastade och fixade oss istället... Vi badade typ inte mer än drygt 1 timme, var egentligen tänkt att man skulle vara där i 4 hela timmar.. Äsch, en tur på stan och en glass på donken var mycket roligare :) Jag har hittat ännu mer nya kläder jag vill ha...

Åkte till Margit sen, handlade, fick äta lite, städade, fick choklad städade lite till och såå. Det var trevligt!

Och mina kläder som jag beställt från H&M har fortfarande inte kommit.. Grr... Dom skulle ju komma den här veckan. Gaah, jag vill ju ha dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela