Sysslolös...

Publicerad 2009-02-10 17:25:47 i Allmänt,

Nu när jag inte har några träningar eller någonting att åka på blir man ju helt sysslolös efter skolan, visst man kan ju plugga men det är inte ett måste lixom.. Vad ska jag göra om kvällarna ? Jag kommer ju bli beroende av datorn och där vill jag inte hamn igen. Usch, man får abstinens om man är utan den ju om man är beroende av den så att säga.

Någon som har något tips på vad man kan hitta på ?
Borde kanske städa mitt rum men det är inte heller något man kan göra varenda dag lixom..

Franska provet idag gick ju som det gick, dåligt men bättre än förra gången iaf! Haha, jag har nog alltid gått ut först från franskaproven!
































Den här snygga kappan ska jag köpa på H&M imorgon eller på torsdag. Min vårjacka jag ska ha. Så himla snygg. Provade den när jag var i Skärholmen med familjen, lillasyster sa "Shit vad vuxen du ser ut att vara", hehe är ju snaart vuxen!


Kläderna jag har beställt har fortfarande inte kommit, de hade förlängt så de skulle leveraras den här veckan istället. Får hoppas på att dom kommer imorgon!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-02-11 14:40:36

Du kan ju skaffa dig ett nytt intresse, även fast det kan bli svårt!

Du kan börja simma kanske, det är ju inte så ansträngande för knät :S Hoppas att du kommer på något (= kramis från en sjukling <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela