Trampett Licens, steg 1

Publicerad 2009-02-15 16:47:21 i Allmänt,

I helgen har jag varit på Lillsved, jag har gått en trampett kurs så nu har jag licens för det och får då passa på grupperad volt, pikerad volt och sträckt volt + alla dessa volter med halvksruv! Klarade teoriprovet med bara ett litet fel, så jag är nöjd. Det praktiska klarade jag också galant!

Så imorgon ska jag börja volta med mina stora barn, eller i alla fall börja köra en hel del förövningar! Det ska bli riktigt kul, och gud så de har längtat på att få börja volta!

Jag är helt slut i mina armar, det är väldigt tröttsamt och stå och passa hela dagarna. Man tror inte det är så ansträngande men det är det faktiskt, men det är ju roligt också!

I veckan kommer nog en kurs-kamrat upp hit, vi gick Basen tillsammans också så det ska bli riktigt kul!
Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela