Varit på latsidan..

Publicerad 2009-02-22 19:54:07 i Bilder,

Har varit lite på latsidan och inte orkar skriva så nu kommer det uppdatering från gårdaden och dagen. Trevligt eller hur?

Igår var det upp tidigt för jag skulle vara gympatränare för mina småttingar. Och det var solsken utanför mitt fönster och det snöade typ glitter från himlen, så det var lite småvitt på marken när man skulle gå. Kallt var det också så man fick klä på sig ordentligt.

      

Efter gympan gick jag och Ronja till centrum och köpte mackor och lite godis, sedan satt vi hela eftermiddagen och tog det lugnt framför tv:n och datorn och hade det mysigt.
Sen gick jag hem och duschade, åt middag sen kom Sandra. Vi såg på Melodifestivalen och lite så. Men mer om det senare, måste kila ska på bio med Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela