1 år sedan olyckan!

Publicerad 2009-01-28 22:12:36 i Allmänt,

Idag är det exakt 1 år sedan jag gjorde illa mitt knä. Usch jag kommer ihåg det som att det var igår allting hände, tänk vad ett år kan gå snabbt. Herregud, knappt så man hänger med i svängarna..
Jag är absolut inte på skrivhumör just nu, men måste ju dokumentera om knä olyckan..

För er som inte vet (tror de flesta vet) så tränar jag truppgymnastik och för ett år sedan så skulle jag köra sträckvolt med halvskruv på trampetten. I landningen hade jag över rotation då jag bara gjort helskruvar innan och mitt högra lnä vreds ur led, det smällde till knastrade och hoppade tillbaka och min tränare blev typ döv. Höhö, hela Tullinge måste ha hört mitt skrik.. Attans vad ont det gjorde, fick åka ambulans till huddinge och röntga fick ta massa tabletter och så fick jag massa morfin. Japp ja va nog lite småhög på kvällen sen..

Fick ju ett väldigt fint smeknamn då jag vandrade runt med ett par kryckor typ som Teskedskryckan ;) Hihi!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-29 18:12:07

Du är fortfarande min teskedskrycka trots att du inte längre har några kryckor :) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela