"Bära eller brista"

Publicerad 2009-01-21 21:33:00 i Allmänt,

Var hos sjukgymnasten idag, äntligen. Hon kände lite på mitt knä, jag fick göra några enkla hopptester och det mesta såg hyfsat bra ut. Förutom då jag hoppade i sidled, mycket ostadigare då.. Så jag fick hoppa ännu mer och träna min baksida... Jag kommer bli sne känns det som, haha, få en snygg skinkhalva och så blir den andra helt slapp! =)
Sen så trodde hon att jag skulle sluta med gympan för att mitt knä har strulat så, men det kan ju också vara för att jag haft för lite muskler runt omkring.. Så nej, jag ska kämpa mig tillbaka ett lagat knä ska bara inte stoppa mig. Jag som är optimistisk och envis. Jag ska bli bra på gymnastik! Så är det bara. Jag kanske vill åka och träna i Ollerup sen och då måste jag vara HEL!  Så när jag sa att jag skulle fortsätta och pröva om det funkar sa hon att det fick Bära eller brista.. Hm, ja antingen så går det ju bra eller så gör det de inte. Men jag hoppas iaf på det bästa! Annars blir det en karriär som gymnastik tränare!

Snart är det läggdags för mig, ikväll har jag varit med Malin. Det var mysigt.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela