Biblioteksplugg!

Publicerad 2009-01-29 15:53:10 i Allmänt,

Idag så hade jag egentligen bara en lektion, men läraren har varit sjuk alla dagar så igår va jag och S upp till expeditionen och frågade om hon skulle komma idag eller inte. Det visade sig att hon hade influensan och skulle alltså inte komma. Yes, vi blev lediga. Ibland är det faktiskt rätt skönt, vi har ju naturkunskaps prov imorgon.
Såå, jag gick upp strax innan 10 imorse, gjorde frukost och gjorde mig iordning sen gick jag ner till Biblioteket som ligger i centrum.. Jag var där 11, när jag kommer upp ser att dom inte öppnar förrän kl 12!!  Men jag orkade väl inte springa hem och sen ner igen så jag satte mig utanför och började plugga, kom rätt långt ändå... Satt där inne och pluggade och jag pluggade inte bara NK B utan också tro det eller ej Franska och Matte! Sköönt.

Mamma undrade varför jag skulle dit och plugga, knäpper, inte tänker väl jag sitta hemma med huset fullt av sjuklingar. Det är sant, det här är andra vecka pappa är hemma, mamma va hemma igår och idag och lillasyster blev hemma idag. Jag är frisk!



En random bild på mig då jag inte varit så effektiv med min kamera sen i helgen..
Och så är det tråkigt utan bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela