Chillkväll med Malin!

Publicerad 2009-01-09 19:39:25 i Allmänt,

Ikväll blir det chill-kväll med Malin! Hon jobbade på mammas jobb idag och det hade gått jättebra, dom hade tyckt att hon var duktig och så. Mycket bra. Roligt att hon ena dagen går till arbetsförmedlingen och söker jobb, senare på dagen ringer mamma och säger att dom behöver personal.. Hihi, vilket flyt man får ha!

Vi ska iaf kolla på film ikväll snacka, ha det mysigt och äta lite godis. S sa att det var okej att äta gott nu när det är fredag så jag antar att man får det. Hihi.. Jag har lite ont i ögonen har liksom igår legat och läst en hel del. Boken är oerhört bra den heter "Bergsprängardottern som exploderade" man fastnar verkligen i den.. Läste ungefär 160 sidor igår i den och 70 sidor idag.. Så snart är den slut, det är 476 sidor i den tror jag...

Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-01-09 20:17:43

SHIT :O

det måste ju ha tagit hhur lång tid som helst att läsa 160 sidor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela