Fredagkvällen!

Publicerad 2009-01-25 00:08:13 i Allmänt,

I fredags så var jag med Tina direkt efter skolan, vi for in till stan. Det var trevligt, vi kollade i affärer och prövade kläder. Jag hittade en fin jacka jag skulle vilja ha, dock är det en vårjacka och den kan ej användas nu på ett tag. Så det får nog vänta. Även om den va väldigt fin. Det kommer kanske fler.
Sen åte vi hem till var och en, jag åt middag likaså Tina. Sedan hamnade jag hemma hos Tina, vi såg på Let's Dance och jag hjälpte Tina med att städa iordning hennes garderob. Det var roligt, så fick jag se vad hon hade för kläder och så fick jag pröva en hel del. Snacka om att bruden har kläder!!!

En härlig fredag kväll jag gärna skulle göra om!!



De får bli en gammal bild då jag är hos mina kusiner just nu och har då ingen möjlighet till en ny bild..!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-25 15:24:21

Det var mycket roligt att hig här, och tack än en gång för garderoben :)



Och vi kan göra om denna fredagkväll många många gånger framöver :) Puss <3

Postat av: tina

Publicerad 2009-01-25 15:24:53

ja, det var jag som skrev det där, men det förstod du nog kanske :) haha

Postat av: Natta

Publicerad 2009-01-25 22:41:03

Oskyldiga lilla jaaag.... utsättas för sånt här =(... xD Fine, får väl bjuda på det :P...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela