Fruktsallad á la Linnéa!

Publicerad 2009-01-08 12:21:02 i Allmänt,



Jag säger bara Mmmm, gud vad gott. Sitter fortfarande och smaskar på det men snart är det slut. De frukter jag hade i var clementin, päron, äpple och vindruvor. Bananen hoppade jag över då jag inte är överförtjust i det och det blir så himla kladdigt om man ska blanda det med glass.
Känner mig nyttig, för stunden i alla fall. Sen behöver vi ju inte nämna att jag har en påse med gott i som det står olw på! hihi..

Första skoldagen idag, dock bara en lektion. Matematik. Efter ett tag kom hjärnan igång. Man är lite trög så här i starten men jag längtar nästan tills stressen kommer. Haha jag är störd. Och ett sånt här långt inlägg skulle det inte bli, men det blev det.

Ha en fortsatt trevlig Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela