God fortsättning, nu är det år 2009!

Publicerad 2009-01-01 15:33:37 i Allmänt,

Hej hopp, det blir en seg dag idag. Låg och sov till klockan ett säkert, frukost orkade jag inte gå och äta förrän typ klockan 2.. Sen har jag bara kollat tv eller rättare sagt lyssnat på tvn och suttit vid datorn..

Kvällen igår var helkul, middag hemma sen fest hos en kompis. Det kom roligt folk och det blev kul kom inte hem förrän halv fyra !! Typ men fick sällskap nästan ända till dörren, det var snällt :)

Och jag säger bara en sak, Jag är bäst på Sing Star, sjöng mot några stycken och det var jag som vann Hela Tiden och dessutom toppade jag listorna. Wohoo, sångkarriär nästa ? ;)

God fortsättning, nu ska jag göra lite pappersarbete. Usch jag skäms, borde gjort de för länge sen!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela