Godispåse!

Publicerad 2009-01-27 16:55:25 i Allmänt,

Hm, jag känner att jag verkligen inte har något att skriva om. Det har inte hänt särskilt mycket alls sedan helgen och skolan rullar på som vanligt..
Fast idag så åkte jag S och J och köpte godis innan vi for till brandstationen. Vi hade det mycket roligt på våran resa. Wihoo, vi fick sluta ganska mycket tidigare idag på brandstationen också sköönt.. Fast nästa vecka ska vi göra Kall rökdykning så då kommer det nog ta längre tid.. Attans.. Men men, det är min gymnasielinje så det är bara att göra't.

Snart ska jag gå och byta om och äta sen ska jag åka till träningen.. Är inte säker på om jag ska träna eller inte, men knästyrka ska jag iaf göra lite.. Har varit lite slarvig under helgen så det är väl bara för mig att kämpa på och göra dubbelt av det jag inte gjort.

Så sötjäntan min, happy now? (a)

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-27 17:04:43

Nu är jag nöjd :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela