Heldag med Mini!

Publicerad 2009-01-05 21:59:47 i Bilder,

Idag har jag varit med Mini i stan och sen åkte vi hem till henne och åt middag. Det har varit trevligt. Hon har köpt lite nya kläder och såå, sen så åt vi lunch i Kungshallen. Hon köpte Pizza och jah Nachos tallrik sen åt vi hälften av varje maträtt. Mm, gott. Till Middag blev det pasta med laxsås, också gott!
Lite bilder!



Vinterutsikten från mitt fönster!

 På väg till stationen för att möta Mini ---> 
Mini var lite svettig då hon missat bussen och var tvungen att springa hem för att få skjuts till stationen och sedan springa till tåget för att hinna. Men hon hann för hon är snabb!



Vi två i Stockholms-vimlet



Vi besökte den smala gränden i Gamla Stan! Vi vimlade runt bland massa turister och en gottlänning som skrek på tyska med gottländskt brytning, härligt ;)

  

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-01-05 22:08:41

thank you for the day (: <3

Postat av: Svar till Lina!

Publicerad 2009-01-05 22:18:03

Tack själv! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela