Jullovet snart slut..

Publicerad 2009-01-06 13:18:46 i Allmänt,

Det här är näst sista dagen på jullovet, känns lite jobbigt men jag längtar ändå tills allt kommer igång igen. Jag måste RÖRA på mig. Sitter nästan bara inne och degar känns det som, det är jobbigt och jag blir stel i nacken, får sömnproblem och deprimerad och sur. Usch och fy. Ska iväg och träffa Malin sen, det ska bli trevligt och skönt så man kommer ut och gör någonting.

Längtar tills jag kan börja träna igen, vill få en lite mer slimmad kropp och få tillbaka alla mina muskler. Jag hade en plan om att träna som bara den under julen, men det sket sig när jag blev sjuk och sen har det lixom inte blivit av.. Ååh vad jag vill träna. Jag mår verkligen nästan dåligt av att ta det lugnt, jag måste ha det lite stressigt för att få saker gjorda... Snacka och storstadsbruden. Haha!



Idag är det lite varmare ute, bara en ca -4 grader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela