Kort minne..

Publicerad 2009-01-22 12:56:27 i Allmänt,

Ibland är minnet bra kort. Jag slutade kl. 11 idag sen gick jag hem satte mig här vid datorn och lite så för att vila hjärnan innan jag skulle börja ta fram matteböckerna igen.. Sen kollar jag på klockan, sen på mobilen så ser jag att jag ska till ortopeden kl 14. Hade jag helt glömt bort, igår hade jag stenkoll men idag var allt bortblåst med vinden. Konstigt det där alltså.

Så nu blir det inte att räkna matte, nu måste jag få i mig någontin att äta innan jag ska åka iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela