KusinVitamin!

Publicerad 2009-01-25 19:55:59 i Bilder,

Jag har spenderat min tid hos mina kusiner sedan igår eftermiddag, det har varit trevligt. Fått lite mattehjälp också. Idag kom resten av släkten för att fira Martina som fyllt 7 år. Massa fika blev det då. Men innan allt folk kom så har jag och Martina haft roligt med min kamera, hon älskar att både fota och bli fotad!

Från igår!


    

Martina och storebror Filip...  Jag och Martina..

Söndag!

              

Det var jag som fixade Martinas hår och så posade hon så snyggt när jag visat hur man skulle göra och hennes solglasögon är såå heta! ;) Kladdkakan var också mycket god som min moster gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela