Linnéa testar och fixar...

Publicerad 2009-01-29 17:37:21 i Allmänt,

Jag har ändrat lite design på bloggen som ni kanske ser... Hm, det har tagit ett tag men det är ganska klurigt.. Några High-tech funktioner kommer inte komma än på ett tag men det var skönt att byta lite färg och header etc..
Nu ska jag pröva att lägga in ett youtube-klipp... Får se hur de går...


Woho, jag tror jag fixade det ;) Och Harry Potter fan som jag är så blev det en trailer till den kommande filmen.. Dock har det kommit en nyare trailer så den här är "gammal"... Och den nyaste gick inte att få koden till så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela