Magnetkamera..

Publicerad 2009-01-22 16:05:11 i Allmänt,

Jahapp, nu har jag varit hos ortopeden. Blev ett långt besök, för först var jag inne hos en person sen ville han att den förrs ortopeden jag träffade också skulle känna på mitt knä så jag fick gå ut och vänta igen i typ 40 minuter.. Sen blir jag inkallad igen då var denna ortoped fortfarande på operation.. Men på något sätt hade de kommit överens om att jag skulle bli skickad till magnetröntgen..  Hoppas jag får en kallelse dit så fort som möjligt.

Och ortopeden jag träffade idag var nog en av de härligaste läkare jag någonsin träffad, haha, han var helhärlig. Skämtade och grejjer :)

Bara för att det tog så lång tid hos ortopeden missade jag studipasset jag skulle gå på i skolan. Attans också. Hoppas jag kan få lite hjälp av moster i helgen då.



Jag har bildbrist, så det får bli en till bild på Emma Watson.
Min syster har min kamera...

Kommentarer

Postat av: Sandraaaa

Publicerad 2009-01-23 20:47:08

hoppas att de inte har pajjat igen:O då tycker jag verkligen synd om dig gumms!.. vi och våra jävla knän haha! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela