Malin och Jag!

Publicerad 2009-01-04 23:40:28 i Bilder,

Idag har jag varit med Michelle, och nu på kvällen Malin.

     

Malin goes crazy!

  

Me goes crazy!

  

Min nya frisyr!

  

Malin och Linnéa



Kvällspromenad!

  

Vi utomhus, andas kall luft

  

Bron. Och spiraltrappan vi aldrig gick i.

Kallt kallt kallt, gå aldrig utomhus när det är -13 grader ute om du inte har tillräckligt mycket kläder på dig. Du förfryser, typ vad jag gjorde. Gick hem och drack te och åt nudlar men mina lår är fortfarande kalla.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-08 20:12:19

Haha bullshit, jag har varit ute i minus 25. Det var ungefär då jag började förfrysa. Hoppas det är bra med dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela