Nu drar det igång igen...

Publicerad 2009-01-12 16:17:53 i Allmänt,

Nu är alla helgdagar förbi och verkligheten börjar på riktigt. Skolan drar igång, läxor att göra och gympa träningarna. Jag tycker det är skönt att man nu får något att göra varenda dag. Och som det ser ut nu så blir det inte alls lika mycket prov den här terminen som förra. I höstas var det helt galet mycket prov, 13 stycken på en termin. Galet.

Nedräkningen till skolavslutningen är redan på gång, kanske inte riktigt än men man sitter och kollar i almanackan och ser hur mycket ledigt det blir. Vecka 11 så åker jag till Arvidsjaur då jag går räddningstjänst, roligt.. Bo i kylan i en vecka, vi ska bada isvak och göra lite alt möjligt där uppe vad jag har hört..

Nu ska jag förse mig med lite mat så ja orkar träna mina "barn" idag!
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela