Pulkaåkning!

Publicerad 2009-01-14 15:55:30 i Bilder,

Jag och Lina (Mini) var ute och åkte pulka i lördags, har dock inte lagt upp några bilder men här kommer dom. Bättre sent än aldrig!




Vi hade en "Old fashion" - pulka som är från hennes pappas tid!



Jag är i farten!



Lina i farten!



Jag och Lina!

Det var riktig tur att vi var ute och åkte på den lilla snön som fanns, men det gick mycket bra och fort ändå. Dagen efter var nästan all snö borta, nu är all snö borta och har varit det i snart 2 dagar. Första gången jag åkte pulka på två år tror jag, helt otroligt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-14 22:41:36

så jäkla kul det var :D

MINI <3 PULKA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela