Sammanfattning av helgen!

Publicerad 2009-01-18 17:10:06 i Allmänt,

I fredags var jag ju med Natta och Tina, vi åt middag tillsammans och såg på Tur&Retur. En mycket trevligt kväll!

Igår blev det en tidigt morgon, jag skulle upp och träna min småbarn. Det var roligt, Ronja har blivit tränare med mig i andra gruppen också så det var jätteroligt. Direkt efter gympan gick jag och Ronja hem till henne, vi åt mackor och drack varm O'boy då ingen av oss fått i sig någon vettig frukost.
Vi satt och hängde på hennes rum, satt vid datorn, snackade, målade naglarna, vi började dricka lite då Ronja skulle ut senare på kvällen. Hon fixade sig och jag fick leka Dj så hon blev Party pepp!
Sedan gick jag hem, var hemma i typ 45 minuter sen kom syrrans pojkvän och hämtade upp mig så vi åkte hem till min syster lägenhet, vi spelade tv-spel, kollade film. Jag åkte hem sen och träffade en klasskompis på tåget!

Idag har jag bara chillat, duschat, kollat på hus, suttit vid datorn och lyssnat på musik.
Nu ska jag hjälpa till att duka, middagen är snart klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela