Saturday night fever...

Publicerad 2009-01-25 00:19:03 i Allmänt,



Det blev en lång lördag, klockan har redan slagit över 00.00 på natten så jag antar att det är söndag nu... Höhö, brukar ju bli det efter kl 24..
Imorse var jag gympatränare åt mina småbarn. Roligt Roligt.
Jag och mamma var i Kungens Kurva, vi köpte present till min kusin för hon fyllde 7 i onsdags så vi ska på kalas imorgon (idag blir de ju).. Fast jag är redan här :)   Jag fick i alla fall två par trosor av mor idag, dom var fina. Jag och syster bytte kamera så jag fick min och hon fick sin..

Jag har lekt med min kusin idag, räknat några mattetal, kollat på körslaget och tittat på en fransk film... Och ätit gott, både god mat och snacks.
 Mums..



                                                               
                                                                         Det har varit mycket dåligt väder idag, usch och fy för det. Men jag är glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela