Ses på söndag!

Publicerad 2009-01-30 23:26:01 i Allmänt,

Jahapp, idag är det fredag. Det har varit en bra dag. Det är alltid trevligt, trots att jag varit vaken sedan kl 3 på morgonen. Fråga mig inte varför men jag kunde helt enkelt inte sova. Och trots att jag var uppe så tidigt så kom jag någon minut försent till första lektionen, ajja bajja...
Hade prov idag, det gick helt okej. Det blir iaf ett G.

Efter skolan åkte jag till staden, jag köpte den där väskan jag kollat in sedan förra veckan. Jag är mycket nöjd med mitt köp, har dock inget kort på den än.. Det får bli på söndag.
Prövade en jacka som jag vill ha från Vero Moda, har också hittat en väska och en sjal från Indiska som jag vill ha.. Ska på söndag också beställa hem ett par skor från H&M katalogen, eller från hemsidan blir det nog!

I helgen ska jag på träningsläger ute på Lillsved, ligger på värmdö typ..Det ska blir riktigt kul! Och då jäklar ska jag bli bäst har jag bestämt!

Ses på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela