Tisdag en fisdag!

Publicerad 2009-01-20 16:22:38 i Allmänt,

Hm, min torra humor när jag är trött. Har sovit riktigt taskigt senaste dagarna. Idag får det bli en tidig kväll, ingen idé att gå ut i det här slasket ändå.
Idag var det skola, som vanligt. Fast idag var vi på brandstationen också som vi kommer vara varenda tisdag nu för tiden. Trevligt.. Vi fick lära oss om utrustningen man har vid rökdykning, det var lite men ändå inte så klurigt. Eftersom dom tuberna vi prövade har använts så luktar min tröja lite rök nu, eller brand typ.. Mysigt..

Idag ska jag ta de lugnt, skriva en labbrapport och sova tidigt... Hm, jag är hungrig. Ska gå och ta något att äta tror jag.



Jag i mina snygga brandmans kläder, eller ska jag säga brandkvinno kläder ?
Bilden är tagen i November 2007, första året i gymnasiet alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela