Tur och Retur!

Publicerad 2009-01-17 01:31:42 i Bilder,

Idag har jag varit med Natta och Tina, det har varit mycket kul. Natta följde med direkt hem efter skolan, sen satt vi och lyssnade och letade upp musik på datorn och lite så. Sen kom Tina och hängde med oss, sen lagade jag mat och syrran kom hem och åt.
Sen kollade vi på filmen "Tur&Retur", den var sisådär alltså, så himla fult att dom två personerna det handlar om spelas av SAMMA person. Så det blir ju jättefult när man ser sen i eftertexterna, hihi.. Jaja, en film för lite yngre barn kanske..

Här kommer en rad med bilder, och ja Natta kan faktiskt fastna på kort! ;)



Natta och Tina!



   

Tina och Natta satt och tittade i Frida - tidningen medans jag stod och lagade maten, men dom satt och härmade miner från tidningen, jag fick också göra ett försök...Hmm..



"Tur&Retur"   + +
+ + +
Fick 2 + av 5 möjliga, inte världens bästa film men ändå lite underhållande för någon med lite annorlunda humor. Haha!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-18 15:45:23

Vad har jag sagt om den där bilden där jag ser alldeles ful och sne ut? Men men, det var en väldigt rolig kväll Linnéa som vi snart måste göra om igen :D Puss puss <3

Postat av: Natta

Publicerad 2009-01-19 21:12:15

HEY! vem sa att du fick lägga upp de där bilderna xDxDxD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela