Händelsefulla dygn det här..

Publicerad 2009-08-01 00:52:18 i Allmänt,

Jag säger bara herregud så spontan jag har blivit, det händer saker hela tiden känns det som, när ska jag få sova ut och verkligen vila ? Det tar jag när skolan kommer... Eller någon annan gång =)
Igår åkte jag till Strängnäs där jag träffade Nicole, vi satt typ bara och snackade massa roligt och fikade hela tiden. Mycket roligt att få träffa henne igen, sen tog jag tåget ännu lite längre på till Arboga för att hälsa på "Cirkus" - Sandra. Vi gick hem till henne, åt middag, spelade TP (Trivial Pursuit) och drack te sen gick vi och lade oss. Idag så satt vi mest bara och hängde tog en sväng genom stan och sen åkte jag upp till Stockholm igen. Jag gick på sjukgymnastik och sen åkte jag och handlade en sak ni ska få se sen =)

Efter stan så åkte jag hem till min bästa kompis Michelle, där åt vi middag. Sen tog vi en promenad hem till Jess och vi var ute och gick, köpte lite godis och i brist på parkbänkar satte vi oss på marken och snackade vi skit tills vi började frysa. Nu är jag entligen hemma igen och ska sova för imorgon är det upp tidigt, jag ska nämligen in och kolla på PrideParaden =D


Bilder kommer måste bara få tid och ork till att lägga upp dem!!

Kommentarer

Postat av: Laura, mamma till Kasper

Publicerad 2009-08-01 12:09:26

Skönt att ha massa kul att göra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela