PREMIÄR, Harry Potter And The Half-Blood Prince!

Publicerad 2009-07-16 00:50:41 i Film,

Den har jag varit och kollat på med mina närmsta vänner och min äldsta syster. Det var väldigt trevligt och filmen var Väldigt bra. Det var mycket humor i den och väldigt mycket kärlek, mindre action än i de föregående filmerna vilket var lite tråkigt. Och som alltid så har de lämnat ute vissa delar i filmen som man gärna velat se. Men som sagt böckerna är långa så det är ju svårt att få med alla detaljer, men vissa saker bara Måste vara med och det hade dem nog missat lite grann den här gången. Hoppas det blir väldigt mycket mer action i de kommande filmerna. ( Ni har väl hört att de ska göra två filmer av sjunde boken..?). Så är det!

Jag som är ett Harry Potter fan to the bone tycker ju att den var superbra, jag skrattade hur mycket som helst, jag grät, jag hoppade 1 meter upp ur stolen vid ett tillfälle då jag blev lite smått skrämd (haha). Det bästa av allt var att hela biografen hade det rätta humöret, alla skrattade när man skulle skratta, blev rädda när man skulle blir rädd, kände spänningen och grät när det var sorgligt! Roligt när man inte måste skämmas för att man skrattar eller dyl...
Helt klart värd att se!!!


Harry Potter
And
The Half-Blood Prince!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela