BILDUPDATE: SWEDEN ROCK FESTIVALEN 2009 - Dag 3

Publicerad 2009-06-16 19:23:00 i Allmänt,

NU kommer de sista bilderna från Sweden Rock!

Miljöbild över campingen.

Miljöbild över campingen. Vesans Rockcamp 2009, hette den!

Toaletterna inne på festivalområdet!

Våra grannar som vi hängde med, Robin och Erik

Vi skulle kolla på Nationalfirandet...
     
Här satt vi och laddade.. Snygg i Nalle Puh mössa är man också ;-)

Här var allt folk bakom oss, vi stod nästan längst fram och det var folk ända upp till entrén.
Det var många som ville se Sabaton som skulle hålla i Nationalfirandet!

Sångaren i Sabaton sjunger Sveriges Nationalsång, riktigt rockigt och riktigt bra!

Sen efter nationalsången sade han så här;
"Vi får egentligen inte sjunga något mer, men idag så skiter vi i det och kör ändå!"
Och BANG så åkte deras bakgrund ner framför svenska flaggan och så körde dem deras låt "Primo Victoria" en mycket bra låt och hela festivalområdet rockade till dom!! Superhäftigt, hade velat se en hel konsert med dom.

Jag köpte en popcorn, och så inhandlade jag en Sweden Rock tröja.
Väskan jag håller i köpte ja kvällen innan lite spontant sådär då min andra väska gick sönder när vi hoppade till Motörhead. Haha!

Foreigner. Dom var bra det vi såg, en liten skvätt sådär.

Laddar inför Dream Theater, dom var bra!

Kalla på kvällen kollade vi på både Europe och...

Heaven & Hell, såg dock inte hela deras konsert då vi tröttnade..

På hemvägen till campingen gick vi förbi denna spelman.
Han stog där fler dagar och spelade mycket bra!

En sista sprint inne på campingen, vi packade ihop allting mitt i natten typ halv två. Linas pappa och Lina tyckte det var så kallt att sova i tält så dom ville sova i bilen..  Så vi åkte kl 2, åkte en bit, stannade och sov, åkte lite till stannade igen.. Men det var f*n så mycket kallare, höll på att frysa häcken av mig.
     
Här har vi stannat i Jönköping för frukost paus, jag åt ingen frukost för jag var inte hungrig.
Öppnade min chipspåse sen istället den var god!
  
Jag var lite trött och Lina tog tydligen kort på mig och henne själv.
Hon måste haft väldigt tråkigt när jag sov :-)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-06-17 19:33:09

För det första så märkte inte jag av att det var kallt i bilen, jag sov som en stock :P

För det andra: ja det blev lite småtråkigt när du somnade :P

Men jag underhöll mig själv som du kanske märkte, hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela