BILDUPDATE: SWEDEN ROCK FESTIVALEN 2009 - Dag 1

Publicerad 2009-06-16 16:36:29 i Bilder,

Nu känner jag att det är dags att ladda upp lite bilder från Sweden Rock, nu sitter jag här lite halvt handikappad med sommarlov och allt. Jag har all tid i världen. Skulle inte sitta fel med lite spontanbesök men ingen verkar vilja umgås med mig just nu...


Väldigt trötta och spända på vad som skulle hända de närmsta dagarna. Vi sov en hel del i bilen på väg ner.

Men efter frukosten i Jönköping var vi tvungna att vara vakna för att hjälpas åt med kartläsningen så vi skulle hamna rätt.

Bajamajorna var det första vi gick till när vi kommit till campingen, man blev ju lite kissnödig i bilen.

Tältet fick vi upp på säkert en kvart, här var det samarbete till 110%
     
Vi gick och utforskade området, hämtade ut våra band och gick in på festivalområdet och åt lunch.

Jag och Lina gick och kollade på H.E.A.T, dom var riktigt bra faktiskt!! Rockade loss som bara den ;-)
  

Sedan gick vi till husvagnscampingen för att träffa dessa underbaringar, Jess och Janina.
Hängde med dom ett tag tills vi skulle gå och äta middag, men vi spenderad mer tid med dom senare på kvällen!

Middag i bakluckan går också bra, kokt korv och knäckebröd!! HAHA! Bantningskur..
              
Hängde med Jess och Janina, vi var och kollade på ZZ Top, och Bullet och något annat band i något tält. Tog en sväng till deras husvagn (eller deras föräldrars husvagn). Tog oss sedan tillbaka till området för att se på...

HAMMERFALL! Dom var superbra, gud vad roligt det var..
        
Sen var det någon som tyckte att jag skulle fota mig med hans coola hatt på (den längst till vänster)
Jag och Lina hängde med några roliga norrmän och fick pröva någons cowboy hatt, snacka om sexigt! ;-)

Sista bandet vi såg den dagen var Twisted Sister. Det var deras sista turné de skulle ha smink på sig så det såg ut som de hade kladdat på allt smink de hade i logen.. Helt galt vad fula dom var! Men bra!

Kommentarer

Postat av: Mini

Publicerad 2009-06-17 19:24:28

Schnygga bilder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela