Brännan är häär!

Publicerad 2009-06-25 18:00:54 i Allmänt,

Wohoo, jag har fåt feta brännan efter en hel dag ute i solen. Jag är minst sagt inte bara brunare utan en hel del röd. Men jag måste alltid bränna mig en gång för att bli brun sen. Sen har jag ju inte direkt varit så generös med solskyddsfaktor. Hehe, men men mitt val! Brännan lägger sig förhoppningsvis under natten då den inte är den värsta jag har haft.

Imorgon ska jag förmodligen och med alla mina förhoppningar till Tanto och ha picknick med Malin och några fler om det är några som vill göra oss sällskap. Det ska bli mycket trevligt om det blir sååå, vill inte bara ligga hemma hela tiden. Det blir sjukt tråkigt i längden!

Nu väntar middagen, det vankas spaghetti och köttfärssås idaag!!
Kraam på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela