Chilldag på Kungsholmen!

Publicerad 2009-06-14 21:56:05 i Allmänt,

Festen igår var riktigt nice, jag hade såå himla roligt. Massa roliga människor och folk var så snygga, vissa hade verkligen satt sig in i temat. Några var gruppen Mötley Crüe och några var Kizz helt målade i ansiktet och allting!!
Ja vet inte vad mer jag ska säga, bilder kommer. Är väldigt seg nu för tiden undrar vad det kan bero på, min gissning är vädret. Usch, men ja efter regn kommer solsken men nu har det ju faktiskt regnat i EVIGHETER!


Jag skulle själv föreställa Marilyn Monroe igår, alla tyckte jag var skitlik så jag hade ju lyckats. Riktigt kul när folk började ropa Marilyn efter mig istället för Néa. Haha!


Idag har jag varit med Ronja hela dagen, vi har chillat i henne lägenhet ätit godis suttit vid datorn och så har Ronja städat. Det var undefär därför jag åkte dit för att hon städar mycket bättre när jag är där och tittar på! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela