Håltimme och tråkigt väder..

Publicerad 2009-06-02 10:12:28 i Allmänt,

Jahapp, ännu en håltimme. Dagen började med ett franska prov och det gick faktiskt bra, blev lite frustrerad när min lärare tar med ord som hon inte ens sagt skulle vara med och när jag skulle skriva en resumé om en text jag aldrig läst förut.. Har för mig att hon bara skulle ha med det hon sagt och att jag skulle få skriva och översätta dom.. Men men, jag skrev lite grann i alla fall. Så mycket som jag kunde.

På matten som jag egentligen skulle haft nu behövde jag bara lämna tillbaka min miniräknare och kolla så att jag blivit Godkänd på den statistiska undersökningen och i kursen, sen fick jag gå. Så nu sitter jag i en datorsal på skolan då man inte kan vara ute på grund av REGN OCH RUSK! Inte roligt alls, men det kanske är bra så min bränna får vila sig lite :-) Har blivit ganska brun och lyckats bränna mig under helgen då det varit strålande sol!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela