Har jag ätit frukost idag?

Publicerad 2009-06-15 17:35:14 i Allmänt,

Jag har varit väääldiigt seg idag. Vaknade och åt frukost länge, satte mig vid datorn gjorde mig iordning på säkert 5 minuter sen gick jag hem till Lina för jag skulle hämta mina stövlar som har varit där sedan vi kom hem från Sweden Rock. Var där en stund och tog sedan bussen hem. Satte mig vid datorn en stund igen tills Lillasyster ville ha den, då la jag mig i sängen och vips så hade jag somnat.

Michelle kom sedan och väckte mig och jag visste knappt vart jag var någonstans eller vad jag hade gjort under dagen. Började undra om jag hade ätit frukost och om jag faktiskt varit hemma hos Lina idag eller om det var igår. Var helt lost alltså, helknäppt!!

Ikväll ska jag och Michelle gå på bio, vi ska se "Män som hatar kvinnor". Det ska bli intressant, har hört att den ska vara riktigt bra så vi får väl se.
Hoppas ni har haft en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela