Heldag med Tingeling!

Publicerad 2009-06-21 20:44:21 i Allmänt,

Idag har jag mest vaknat och gjort mig iordning, det tar ju lite tid för mig som är smått handikappad. Inge kul det här alltså, men snart har det gått en vecka och då är det ju bara 5 veckor kvar :-)
Mitt på dagen så tog jag mig in till Kungsholmen för att träffa Tingeling (Ronja), vi har ju våra fina små smeknamn, vi hängde hemma hos henne som vanligt satt vid datorn snackade massa skit och så hjälpte jag henne med tvätten och lite sådär. Alltid trevligt att umgås med henne! 

Åkte sen till centralen för att vinka av hennes kompisar som skulle iväg på Peace&Love Festivalen.. Jag ska försöka övertala moder min att jag ska få åka till Arvika nästa vecka tror jag det blir.. Herregud så dagarna går. Snart sitter man säkert vid skolbänken igen. Helt knasigt.

Nu är min kamera hemma i alla fall så jag ska lägga in bilderna på datorn och kika lite på dom och sedan kan jag visa er hur jag hade det på min Midsommarafton! 


Bild på en skylt i Uppsala, butiken hette så här och då tänkte jag på Ronja då hon kallas för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela