Hemma från festival..

Publicerad 2009-06-09 00:54:34 i Allmänt,

Jaa, jag är hemma från Sweden Rock Festivalen kom hem igår mitt på dagen helt sliten och jag luktade som ett svin och hade typ dreds i håret för att de va så lortigt och okammat.. Det har varit underbart och det bästa jag någonsin varit med om så nu ska jag satsa på att få åka till Arvika Festivalen också i börhjan på juli.. Hoppas hoppas..
Orkar inte ladda upp bilder och skriva så mycket mer nu, jag har två kompisar som fyller år i veckan först bästisen Michelle blir hela 18 år och Lina fyller 16 dagen efter.. Sen ska jag på 18-års fest i helgen också så jag har en del att fixa med..


Hoppas ni har haft det bra, på onsdag är det skolavslutning. Det är nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela