Husvagnen!

Publicerad 2009-06-18 15:20:08 i Allmänt,

Japp idag åker jag med till husvagnen, har inte varit där sen i Påskas. Det ska väl kanske inte bli det roligaste men jag har med mig två Harry Potter böcker så jag tror att jag ska överleva helgen ändå. I år slipper jag dansa runt midsommarstången i alla fall det känns skönt.
Det som ska bli kul att se är våran nya husvagn, jag har inte sett den och vi har haft den ett tag nu... Men eftersom jag helst är hemma när de andra är i husvagnen så brukar det vara en hel del nytt när man kommer ut dit.

Ni får ha en underbar midsommarhelg, trots det svenska vädret. Men vi får be till vädergudarna om soligt väder och hoppas på det bästa. Nu ska jag fortsätta packa det lilla jag ska ha med mig!

Kram på er alla!!



Jag och Michelle i måndags på tåget på väg till biografen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela