Inga bilder..

Publicerad 2009-06-20 12:30:11 i Allmänt,

Nej det är ju lite tråkigt, det kommer ine bli några bilder förrän familjen kommer hem. Jag lät lillasyster få behålla min kamera ute i husvagnen som sysselsättning då hon inte ville läsa någon Harry Potter bok. Tråkmåns.
Jag har själv nyss vaknat, vaknade för ungefär en halvtimme sen men det blev ju ganska sent inatt så det blir ju så. Idag ska det nog regna tror jag, det är ganska molnigt hos mig även fast solen smyger sig på där bakom ändå!!

Idag ska jag umgås med Michelle, längre än så har jag inte planerat. Jag tar dagen som den kommer och hoppas att den kommer med något givande. Det är ju Midsommardagen idag så alla butiker är ju stängda vilket är trist, då kan man inte fördriva dagen genom att strosa runt i olika butiker och kanske shoppa lite...

Vad ska ni hitta på idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela