Landställe och sönderklippta jeans

Publicerad 2009-06-03 23:08:27 i Bilder,

Igår kväll så var jag med syster och hennes pojkvän i deras nya sommarstuga som de precis har köpt. Så himla gulligt och jättefint var det där. Så nu vet jag vart jag kommer bo en massa i sommar ;-)
Jag fick hjälpa dom att ta ut alla möbler ur sovrummet och sedan hjälpa dom att måla taket och lite sådär, det gick superbra. Och jag var värsta Kung-Fu Fightern ;-) Haha, för att ta sönder garderoben som va helt rutten så karate sparkade jag typ sönder hela skiten, Henrik filmade lite också sen hade man den låten på hjärnan resten av kvällen!


Henrik o Sophia

Jag fick låna H's kläder, snickarbyxor och en Kalix tröja! Sexigt!

Vi hade lite ljus tända också.

När jag kom hem så bestämde jag mig för att göra om ett par jeans jag knappt använder till ett par jeans shorts, det gick super bra och dom blev faktiskt snygga. Har försökt klippa om andra plagg förut och då har jag inte alltid lyckats. Haha.

Framifrån, och mina fina mage. Höhö =)

Bakdelen min ;-)

Av nedre delen av byxbenen fick det bli ett par jeans benvärmare, det blev faktiskt riktigt snyggt tycker jag!!


Sen dom andra smådelarna utsmyckade jag mig själv med och tog lite roliga kort..
Ser helt galen ut men men, sån är jag!

Man måste ju bjuda lite på sig själv ibland också =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela