My weekend!

Publicerad 2009-06-02 17:10:38 i Bilder,

Japp nu kommer det äntligen :-)
I lördags så var det dags för avslutning hemma hos mig med mina och Saras barn, så jag fixade i ordning det sista här hemma innan jag åkte till Willys för att möta upp Sara. Vi handlade allt vi skulle ha sen åkte vi hem till mig och förberedde resten, sedan var det bara att vänta in barnen. Vi började med att äta korv, kolla på bilder/filmer från terminens gång, bada i poolen, äta glass, bada ännu mer och äta massor av godis under tiden. Barnen uppskattade det verkligen hur mycket som helst även föräldrarna!


Jag i väntan på bussen!

Sara

Både jag och Sara fick jättefina presenter av några av barnen, man blir såå himla glad det är helt obeskrivligt.
De är så himla gulliga allihop!
Här ska ni få se vad vi fick!

Smultronplanta, kakuts, blockljus och ljusstakar och en liten keramik gubbe från Uzbekistan (Stavning?) har en tjej som har sitt ursprung därifrån. Riktigt fina grejjor, och på sista dagen på träningen igår så fick vi en Syrénblomma och en biobiljett också! Tack allihopa!

Senare på kvällen åkte jag till Södertälje till Linnea, hon skulle ha grillkväll med några tjejkkompisar för att hon fyllt 18 år. Det var trevligt, god mat och trevligt folk. Tog en liten promenad med hennes hundar också. Åkte hem ganska tidigt för att hon skulle ut på krogen lite senare, jag får ju inte följa med på såna utflykter än tyvärr..
Jag åkte hem och hämtade mina mediciner och sen åkte jag till Lina, hon och hennes föräldrar var hos grannen på 50-års fest det var trevligt. Fick en drink och lite sådär, satt vid en brasa! Mysigt!

Söndag betydde tidigt uppstigning då vi skulle åka till Uppsala för att kolla på Gymnastik SM. Och jag säger bara en sak, HELT OTROLIGT! Helt sjuk gymnastik, egentligen... Ni ska få se lite filmklipp därifrån... Tänk att bli så duktig!

Först lite bilder.


Hängde på väggen...

Defileringen, alla trupplag uppställda.

Vi satt ute och stekte utanför Fyrishovs hallen efter en tripp till Statoil.

Lina tog chansen att få lite färg på sig ;-)

Tåget hem var stekhett och nästan omöjligt att sitta på, det var hemskt. Men annars gick allting bra och det var en sjukt rolig dag.
Filmerna kommer i ett separat inlägg!
Härlig bränna har man fått också ;-)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-06-03 22:40:52

herre gud linnea, det ser ut som att jag har fettbalkar :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela