Presentshopping

Publicerad 2009-06-10 15:54:09 i Allmänt,

Igår var jag inne i stan och köpte massa presenter, fyra som firar födelsedag på en vecka.. Det svider lite i plånboken men vad gör man inte för sina kompisar liksom ?
Imorgon är det Michelle som fyller hela 18 år, på fredag fyller Mini (Lina) hela 16 år och på lördag firar Melina och Alexandra att dem fyllt 18 år så då blir det party! Asnice ;-)

Idag hade jag skolavslutning, helt värdelöst tycker jag. Har typ redan tagit sommarlov har inte gjort något vettigt i skolan på två veckor typ. Fattar inte varför man ska gå så länge när man ändå inte gör ett skit i slutet.. Men men..
Efter den så träffade jag Malin, vi var först på biblioteket och snackade lite sen åkte vi till Tumba och åt på Donken. Inte bra men vaf*n jag fick ett supercoolt Coca-Cola glas.
Nu sitter vi hemma hos mig och pumpar bra musik och chillar. Riktigt härligt, ute vill man inte vara det är ju inget sommarväder ute direkt..

Ha en bra dag!
Bilder från Sweden Rock kommer så fort jag har tid att ta mig tid att skriva ett sånt inlägg! ;-)


Ge mig en solig sommar vädergudar, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela