Redan Hemma!

Publicerad 2009-06-20 01:45:18 i Allmänt,

Japp jag är redan hemma från husvagnen, skönt är det. Som vanligt är det riktigt tråkigt där ute, det finns inte alls särskilt mycket att göra speciellt inte när man är halvt handikappad och det är dåligt väder.
Dessutom fick jag sjukt ont i ryggen av att sova i sängen där för den var stenhård, inte så skönt att ligga och sova på en planka typ..

Såå, jag fick åka hem med mormor och morfar som var där ute idag med oss för att fira midsommar. Det var väldigt snällt.. Så nu har jag varit hemma i en och en halv timme.. Började nog skriva det här inlägget för mer än en halvtimme sedan. Men jag började spela spelet Robinson inne på tv4 eller blip.se med Michelle.. Så då blev det inte så mycket tid till att skriva :-)


Hoppas ni har haft en bra midsommarafton och ha en trevlig fortsättning på midsommarhelgen!!
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela