Så kass!

Publicerad 2009-06-29 10:14:02 i Allmänt,

Ska ju egentligen ha uppdaterat om saker och lagt upp bilder på det jag gjort de senaste dagarna men det har inte funnits någon tid till det.
I lördags följde jag med Mamma, Soophia, Lovisa och Henke till Lida Countryfestivalen. Ganska coolt att det går en festival i min lilla ort där jag bor.. Där var det hur kul som helst och det resulterade en vääldiigt sen kväll. Klev innanför dörren kvart över tre på morgonkvisten ( och jag som inte ens skulle följa med från början ) men jag är glad att jag följde med!

Igår så var jag och Mamma och Mathilda i Skärholmen och vi gick runt och kollade lite handlade och lämnade tillbaka saker. Sen åkte vi hem och jag packade och gjorde mig iordning sen fick jag skjuts till Sandra. Hon fyllde ju faktiskl hela 18 år igår!!! GRATTIS ÄLSKLING!
Det var underbart att få vara med och fira hennes födelsedag, the big day, på kvällen åkte vi till hennes mammas lägenhet kollade på Borat, lärde mig zonterapi och snackade massa skit. Sen sov vi!

Om en vecka så åker jag och Sandra till Smögen med hennes föräldrar. Det kommer bli sjukt roligt och underbart. Längtar som bara den, åker dit istället eftersom jag inte fick åka till Arvika Festivalen för min föräldrar (sjukt taskigt). Men men, jag får ju spendera en underbar vecka med en underbar Sandra!! =D

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen för det har jag, njuter av livet varenda dag! Wihooo ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela