Samlat vuxenpoäng med Michelle idag!

Publicerad 2009-06-22 22:40:43 i Allmänt,

Idag har jag varit med Michelle hela dagen det är alltid trevligt, måste ju passa på att träffa varandra riktigt mycket nu eftersom hon ska flytta om ca 3 veckor. Då kommer vi inte längre kunna springa över till varandra om det är något, det kommer vara väldigt jobbigt i början...

Vi har i alla fall varit på banken idag båda två, tänk att vi var tvungna att gå till alla banker som fanns i Tumba centrum. Nordea, SEB och Swedbank.. Det är inte varje dag man gör besök där. Snacka om vuxenpoäng att göra massor med banärenden! Vi fick i alla fall våra ärenden avklarade i alla fall sen blev det att strosa runt i Tumba ett tag. Gick och letade efter några rea fynd, hittade säkert några stycken men jag var absolut inte på shopping humör så jag köpte ingenting där. Bara en korv för att det började snurra i huvudet, jag var hungrig..

Sedan var vi hemma en sväng inte alls länge max en timme, sen följde jag med Michelle och hennes mor till Skärholmen. Vi skulle till GinaTricot eftersom de började med sin Rea idag. och däär hittade jag tre saker. Finfina saker! Ni ska få se dom sen.. Efter Skärholmen blev det Kungens Kurva, där gick vi in på MediaMarkt och Mio. Jag köpte en mobilladdare då min var trasig men nu har jag en sprillans ny och hel igen!

Vi åkte hem åt mat och sen tog vi fram Michelles kubb spel och gick iväg och spelade kubb. Typ en av de få aktiviteterna jag faktiskt kan göra trots min ortos på benet. Underbart att känna sig såå handikappad. Not!





Bilder kommer i ett speparat inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela