Schtekarn!

Publicerad 2009-06-25 21:33:03 i Bilder,

Japp jag har ju som sagt legat och stekt hela dagen idag tänkte därför dela med mig lite av mina bilder. Alltid trevligt lixom! Jag har säkert sagt det förr men jag säger det igen, JAG VERKLIGEN ÄLSKAR DETTA VÄDER! =D


Snygga jag in the sun!

Det är alltid skönt att ha något att läsa när man solar.
Ska ta mig igenom hela serien en gång till innan 6e filmen har premiär!! Så nu har jag 6 böcker kvar att läsa ;-)

Tog kort på våra gigantiska rabarber som vi har, helt otroligt att de kan bli såå stora!!

Ja här låg jag :-)

Ortosen fick ligga på sidan då jag ändå låg stilla och hade rakt ben.

Den underbara himlen som varit molnfri hela dagen!
Det ska bli ännu varmare i helgen, helt underbart! Me like!

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2009-06-25 21:44:44

åh jag älskar också det här vädret!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela