SHOPPING!

Publicerad 2009-06-17 19:10:39 i Shopping,

Japp trots att jag är nyopererad och går med en ortos på benet hindrar det inte mig från att åka in till city och shoppa. Har man med sig Sandra som bärhjälp funkar allt! Det blev en helt del men köpte typ allt från rean så det var askalas.
Här ska ni få se vad jag har shoppat!


Tjocka lång leggings med dragkedja, H&M
Orangea leggings, H&M
Svarta Shorts, H&M Rea
Turkos/Grönt Linna, VeroModa Rea

Klänning, H&M Rea




Ingenting är omöjligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela