Ska läsa dom igen!

Publicerad 2009-06-17 21:34:41 i Allmänt,

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och börja läsa mina favorit böcker, nämligen Harry Potter böckerna. Hade tänkt ta mig igenom hela serien innan 6e filmen går på bio den 15e Juli. Men det ska jag klara av, ska försöka läsa ut bok 1 och 2 nu under Midsommarhelgen. Det har jag klarat av förut!

Jag är verkligen ett Harry Potter freak, ska ladda min Mp3 så jag slipper lyssna på lugna favoriter medans jag läser. Ska ladda en flaska bubbelvatten också så man har någonting att dricka på medans man läser också!!

Nu ska lillasyster ha datorn!!
Ha en fortsatt trevlig kväll, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela